2011. május 31., kedd

Különleges menyecskeruha, alkalmi ruha LEÁRAZTAM! - Jelenlegi ára: 15 990 Ft

Egyedi, különleges kivitelezésű alkalmi ruha, menyecskeruha. Pánt nélküli, elől rövidebb, térdig érő, hátul hosszú. Ilyet nem kapsz sehol! Egyszer, az esküvőmön viseltem. Jár hozzá egy stóla is. Felvéve nagyon jól mutat. Az anyaga nyúlik egy kicsit. Sajnos méret nincsen benne, csak ennyi, hogy 3-as, nekem akkor M-es méretem volt. Elől egy csillogó díszcsat van, ehhez könnyen találsz kiegészítőket is. Ha fix áron veszed meg, a postát ÉN állom! Sőt most leáraztam, most vedd meg, olcsóbb nem lesz!
Az aukcióim között találsz egy másik menyecskeruhát is!


Jelenlegi ára: 15 990 Ft

Az aukció vége: 2011-06-19 08:00
. Különleges menyecskeruha, alkalmi ruha LEÁRAZTAM! - Jelenlegi ára: 15 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése